torstai 29. tammikuuta 2015

Viikko tiivistettynä kuvien kera

Mistä on mun alkuviikko tehty?


... koepaniikista...

... flunssasta...

... jatkokoulutuspohdinnasta...



... elokuvahetkestä...

... ja kissoista

Olin tuossa viikonvaihteessa pienessä flunssassa - nuhaa, kurkkukipua ja kuumetta. Päätettiin kuitenkin äidin kanssa että lähden maanantaina ammattikoululle tutustumaan mikäli kuume laskee siedettävälle tasolle eli olo ei ole mitenkään kummallinen ja lämpö korkeintaan sen 37 astetta. Se lämpö mulla olikin koko maanantai, mutta ammattikoululla kävin. Käynti siellä avasi mun silmät ja kiinnostus amikseen nousi taas - varsinkin kun juttelin koulun opinto-ohjaajan kanssa omista suunnitelmistani. Tulevaisuus on mulle vielä avoin, vaikka hakukohteet mulla on aikalailla lukossa - tässä on kuitenkin vielä kuukausi muuttaa mieltään mikäli tahtoo...

Eilen menin koulun jälkeen pitkästä aikaa kaverilleni, ja innostuin jopa vähän kuvailemaan. Suurin osa kuvista tärähti aika kivasti, mutta tähän otin vain parhaimmat, jotka ovat pienellä muokkauksella ihan siedettäviä. Katsottiin myös kaksi leffaa - ensimmäisenä katsottiin jo aikaisemmin sovittu LOL ja sen jälkeen aivan extemporena Eurotrip, joka kuitenkin paljastui aivan mahtavaksi mutta hyvinkin oudoksi leffaksi. Saatiinpahan taas lisää naurun aihetta.

Kuvissa kaverini kissat Milli ja sen pennut Rääky ja Murmeli, joka on viimeisessä värillisessä kuvassa.










Huomenna sitten pääsen taas talleilemaan, ja ainakin tiistain ryhmä oli hypännyt joten todennäköisesti pääsen taas kertomaan miten jalustimet sanoo sopimuksen irti vai miten se menikään ;) Jos en huomenna kerkiä kirjoittaa, niin lauantaina sitten viimeistään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti